piątek, 27 lutego 2015

Źrebaki Classics nr 619

Jak dla mnie ferie przez chwilę jeszcze trwają ferie - wyjechałam na narty. Spędzę 3 dni jeżdżąc po stokach, choć śnieg nie jest zbyt dobry. Jednak cieszę się, że mam narty na nogach. Może uda mi się znaleźć jakąś stadninę przy okazji?



Ja w czarnej kurtce i mój mały kolega ;)



Podczas gdy powstaje długi i wyczerpujący opis stajni zapraszam do oglądania zdjęć moich nowych nabytków.
Źrebaki są już wycofane, a zestaw nosi nazwę Corolful Foals. W Polsce można kupić dwa inne koniki:


Foto z breyerhorses.com

Moje razem z wysyłką kosztowały 70 zł, a zamówiłam je z Francji. To dobra cena, a źrebce bardzo mi się spodobały. To pierwsze źrebole Classic w kolekcji :)
Minus taniej przesyłki - była owinięta cienką warstwą folii bąbelkowej i zapakowana w papier, więc gdy wyjęłam pudełko, wyglądało ono tak:



Na szczęście koniom nic się nie stało :) Jeden z nich ma tylko lekie zadrapanie.







Tarzanie?





















Ten jasny to Charlie, a appek to Ernie. Charlie jest moim pierwszym koniem z dobrze dopracowanym rejonem podogonowym ;)
Żaden z nich nie jest cudem anatomii, ale mają swój urok. Są długonogie, chude i śliczne. Wkurza mnie jedynie prawa strona Erniego (ach, no tak rzeźbiła go Moody) ze względu na bardzo widoczne mięśnie. 
Ogółem jestem z nich bardzo zadowolona. 
Słodziaki <3 Tylko mamusię im sprawić. 

Dobra, lecę na narty :D



Do zobaczenia! 






M.














11 komentarzy:

  1. Ile śniegu tam jest! :) to życzę udanego wyjazdu! świetne zdjęcia ;)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii ;))
    Moje już dawno minęły :C
    O! Three Days Grace, Green Day i 30 second to Mars <-------- kocham ;D
    Źreby cudowne, zwłaszcza podoba mi się bułany [?] konik ;)
    70zł jak na Classic i to dwa to naprawdę świetna cena.
    Zazdroszczę Ci ich! ;)
    sage-servant.blogspot.com <-zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki koników ^^ zamówiłaś je w jakimś francuskim sklepie Breyer??? Dużo śniegu masz =D u mnie już jakiś tydzień temu wszystko stopniało :/
    Życzę udanych ferii, moje też się kończą...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne koniska! Mi się bardzo podoba Ernie. Słodziaczek!^^Zazdroszczę śniegu. U nas tylki deszcz-,-
    Pozdrawiam i zapraszam na n/ n
    kamillakur.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne dwa rozbrykane maluchy :D!Charlie ma świetną pozę, a oba chuderlaki mają śliczne maści.
    Życzę miłych zjazdów, mi też się zaraz ferie kończą ;-;.
    U mnie nn, jak masz chwilę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne koniska ;-; urzekły mnie
    Pozdrawiam http://www.psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne źrebolki *.* Miłych ferii :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ukazałaś źrebaki na zdjęciach :) Łał u Ciebie jeszcze śnieg.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego wyjazdu!
    Koniki są naprawde fajne. A 70zł za classics to dobra cena. Zazdroszczę Ci tych słodziaków :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    magia-kolekcjonerstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne maluchy :)
    Miłego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również mieszkają ci dwaj panowie ;) Ja kupiłam je w TK Maxx'ie za 55 zł. Warto tam zaglądać ;)
    Gratki!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń