wtorek, 3 marca 2015

Rysunek na konkurs

Nareszcie skończyłam rysunek na konkurs, który był organizowany przez autorkę bloga Galopem przez życie. Przedstawia on mojego ulubionego konia - klacz Pochodnię.  Technika - szkic ołówkiem (nienawidzę kolorować).




Wzorowałam się na tej fotce.

Źródło - www.bazakoni.pl

Opis konia: Pochodnia to młoda, pięcioletnia klacz rasy małopolskiej, o maści kasztanowatej z dwoma skarpetkami, latarnią i nieregularną odmianą na prawej przedniej nodze. Jej właścicielką jest moja instruktorka. Jeździłam na niej dopiero dwa razy, a już poznałam jej wredotę i krnąbrny charakterek. Pochodnia lubi dominować i robić różne dziwaczne akrobacje podczas jazdy. Kiedy jest zirytowana kręci się w kółko, strzela baranki i biegnie w stronę stajni. Trzeba być dla niej cierpliwym i stanowczym. Nie można pozwolić jej się rządzić.
Pomimo tego wszystkiego jest moim ulubionym koniem. Nie gryzie, lubi pieszczoty i jest bardzo przyjazna. Tak naprawdę, to cieszę się, że trudno się na niej jeździ, bo na takich koniach najwięcej się uczę. Podsumowując - to bezsprzecznie moja ulubienica :D

Rysunek nie jest jakiś wybitny, dopiero uczę się szkicować, ale starałam się, żeby był w miarę znośny ;)



http://theblackhorse5.blogspot.com/2015/02/ja-niedobra.html?m=1 - tutaj znajdziecie więcej zdjęć Pochodni

Żeby foty były ostrzejsze, trzeba je powiększyć :)

Kończę, bo muszę zaraz pędzić do szkoły :/


Pozdrawiam!





M.

13 komentarzy:

  1. Przepiękny rysunek,idealnie odwzorowuje klacz ze zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz :) Wstaw więcej swoich prac!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Chociaż łeb jakiś mały ji się wydaje :/
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. O fuck.. ale ty przepięknie rysujesz!
    Koń jest niemal identyczny jak na zdjęciu!
    Klacz z charakterkiem widzę ;)
    Zazdroszczę, że miałaś okazję na takiej jeździć, na zdjęciu wygląda tak niewinnie i słodziutko! ;)
    Zapraszam n/n: sage-servant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :D!Ogólnie ładnie odwzorowałaś, ale coś mi tam zgrzyta w okolicach szyi.Wierzę, że mogłabyś trochę ten szkic dopieścić i byłoby idealnie ;).Poza tym fajnie, że zrobiłaś też tło, bo w wielu przypadkach już się nikomu nie chce, a przecież stanowi ono równie ważną część rysunku :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rysunek! :D Pochodnia to naprawdę urocza klaczka^^
    natalkabajkaschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny :D nie powiesiłabym go jeszcze w muzeum, ale może jakiś następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się, konie to chyba najtrudniejsza rzecz do ogarnięcia w rysowaniu. Żeby naprawdę perfekcyjnie je rysować, malarze ćwiczą najpierw rysowanie szkieletu konia w różnych pozycjach, potem pracy mięśni i dopiero potem w ogóle ułożenie skóry na koniu. A i tak kojarzę tylko kilku specjalistów od koni w malarstwie. Na początku każdemu coś nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci wyszła :) Ja wybrałam ołówek, bo nie umiem w ogóle kolorować, więc Cię rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysunek super ;) Jest jakiś konkurs rysunkowy? Możesz mi dać linka? :) Z góry dziękuję, i zapraszam:
    moje-konie-schleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń