sobota, 5 marca 2016

SPRZEDAŻ KOLEKCJI

Cześć wszystkim!


Miał być post o Cavaliadzie i to w niedzielę, ale ze względu na nieoczekiwaną sytuację muszę napisać o czymś innym.

Dla mnie to też spory szok, ale jestem już całkowicie pewna - sprzedaję praktycznie całą kolekcję.

Dlaczego?

Po pierwsze i najważniejsze - potrzebuję pieniędzy, aby zrealizować swoje największe marzenie. W życiu jest wiele nieoczekiwanych zwrotów akcji, a mnie właśnie spotkał najbardziej nieoczekiwany zwrot akcji pod Słońcem. Jestem gotowa na absolutnie wszystko, aby moje marzenie się spełniło. Co to za marzenie? Tego napisać wprost nie mogę, ale pewnie się domyślacie :)

Po drugie - uznałam, że brakuje mi kompletnie miejsca. Mam też mnóstwo modeli, które mogłyby lepiej służyć komuś innemu, dlatego też chcę sprzedać je w dobre ręce. Doszłam do wniosku, że kiedy już się ustabilizuję, będę zbierała najlepsze rzeźby tylko w skali Traditional, mimo sentymentu do firmy Schleich.

Kolekcjonerem zostaje się na całe życie - nadal będę aktywna na blogu, nadal będę oglądała i podziwiała figurki. Jednak dla spełnienia moich największych snów jestem gotowa rozstać się nawet z najbardziej ukochanymi figurkami.

W kolekcji zostają: Goffert, Sato, Frankel, Dolly, prawdopodobnie Ravel, a także AR Tenor, Custom Nadzieja i Szamal, smok Antylar i Nugur, fryz CollectA, Classic Berwyn. Tyle z mojej dawnej kolekcji.

Co sprzedaję :

- aktualnie na sprzedaż z Traditionali

-Sshameless


- Sapphire


- Padré


- Topsailsa Rien Makera


- Don't Look Twice



Z Classics :

- Quarter Horse Galaxy



- para źrebiąt



- konie Stablemates


- praktycznie wszystkie figurki Schleich plus akcesoria (na zdjęciach są też niektóre zwierzęta CollectA), w tym też :

- gryfa z rycerzem na magnes


- smoka Shansy i czerwonego smoka z jeźdźcami

- jednorożca stojącego dęba i pegaza

- dwóch konnych rycerzy

Reszta figurek Schleich :

Araby Exclusive z kalendarza adwentowego 































-konie CollectA, klacz Mojo Fun i koń folblut Safari





- małe, niefirmowe koniki podobne do Schleich 



W razie zainteresowania którymś modelem proszę o kontakt mailowy: wroblewskamag@gmail.com

Tam podam cenę i informacje o wysyłce i stanie figurki. Niektóre figurki Schleich i CollectA są już zarezerwowane, na chwilę obecną leżący dalmatyńczyk, lis i klacz andaluzyjska Schleich plus lew morski CollectA.

Figurki są w większości w dobrym stanie :)

Tyle chciałam Wam przekazać.

PS. Mimo wszystko do kolekcji wkrótce dołączą dwa CM plus AR portret Pochodni.


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zakupu (powiadomcie wszystkich znajomych miłośników modeli :P).


M.






-

31 komentarzy:

  1. Z chęcią kupiłabym Sapphire ale zamówiłam inny model z FLTE :o ale spytam orientacyjnie... Jaka cena DLT i Sapphire?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapphire już zarezerwowana, DLT za 150

      Usuń
    2. A w jakiej cenie wycofane schleichy ? ;D
      Chyba sie na cos skuszę xD
      Prawdopodnie klacz fryza c:

      Usuń
    3. Fryzyjski zarezerwowana dla mnie :D

      Usuń
    4. Witaj jesli jest jeszcze DLT to kupuje :)

      Usuń
  2. Udostepnię na swoim fanpage na FB, na pewno wiele osób się zainteresuje :), powodzenia w zbieraniu na kolejne marzenia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tak klaczka fiord pasąca się by kosztowała :) ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile kosztowałby Shameless? :) Jest jeszcze dostępny?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy sprzedajesz jeszcze niewymienione Trady? (Totilas, Phoenix, Harley, Dynamo, Kripton, Black Caviar, Magnum...?)

      Usuń
    2. Sshameless za 155, inne Trady albo już znalazły dom, albo jadą do konkretnej osoby ;)

      Usuń
    3. Oh, szkoda :/ Tak bym się pokusiła na Feniksa... ;-;

      Usuń
  5. Ja nic nie kupuje, skupiłam się ostatnio na prawdziwych koniach ;). Radzę ci wystawić na allegro albo na olx :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile kosztuje Sapphire? Albo ile kosztowała? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro cudownych modeli ale stać mnie na jedną Sapphire i jest dla mnie zarezerwowana oj oj lovciam już moje szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. czy Padre jeszcze aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanko: za ile byłby źrebaczek pegaza?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy arabki są aktualne ? Jeśli tak to można zazerwować? Bym była szczęśliwa ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie nie kupuję arabków...

      Usuń
  12. Czy są jeszcze dostępne koty? Jeśli tak to za ile?

    OdpowiedzUsuń
  13. po ile Padre? ak jeszcze jest xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń