środa, 25 lutego 2015

Znak życia

Witam Was kochani blogowicze!!

Mam w szkole straszne urwanie głowy. Niestety, na opis stajni będziecie musieli jeszcze trochę poczekać. Dam za to szybciutko kilka zdjęć moich pierwszych źrebaków Classic Breyera - oto Charlie i Ernie. Moim pierwszym koniem, który ma wyrzeźbione to, co trzeba pod ogonem jest właśnie Ernie, który ma maść pochodzącą pod żółć :) Źrebięta są śliczne i doczekają się llepszych zdjęć i opisu ;)












Jak się podobają??  Lecę się uczyć :(

Do napisania! 



M.

8 komentarzy:

  1. Śliczne :)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Ja akurat mam jeszcze ferie :3
    Czekam na opis stajni ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    U mnie n/n - wpadniesz w wolnej chwili?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki,śmieszne te źrebaki :P
    Pozdrawiam i zapraszam na nowe notki :
    mefistostable.blogspot.com
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle słodyczy naraz *.*
    Koffam te źrebolki! Proszę, dodaj szybciutko więcej fotek!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają prześlicznie, czekam na ich opisy :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie rozkoszne źrebole ;)
    Takie robzrykane słodziaki <3
    U mnie też masakra w szkole, łączę się w bólu..

    OdpowiedzUsuń