wtorek, 10 lutego 2015

Pierwsze Customy

Przemalowałam te chińskie koniki już w ferie, ale miałam je powerniksować zanim ukażą się na blogu. Niestety ciągle się lepią i nie wiem, co z nimi robić. Na początku wyglądały mniej więcej tak, jak te, które znalazłam ostatnio w sklepie Pepco:


Pozbyły się grzyw, ogonów, a skrzydła się pogubiły już dawno. Tylko dwa z nich udało mi się odnaleźć. Jako pierwszego pomalowałam karego Mystery. 




Potem męczyłam się że dwie godziny (bo dwa razy ją przemalowałam) nad Patriotką. 






Ma oczy różnych kolorów i nierealistyczną maść, bo nie starczyło mi farby. Nad kopytami też muszę popracować :/

I ostatni to srokaty Pegasus:





Together ;)

Niestety koniki są całe w kurzu, bo się lepią. Mają powerniksowane tylko oczy. Czy mogę nałożyć werniks na modele w takim stanie? 

Który z moich brzydali najbardziej Wam się podoba? To moje pierwsze CM, starałam się, ale bądźcie wyrozumiali. 

Pozdrawiam! 





M.




8 komentarzy:

  1. Co do werniksu to się nie znam, więc nie pomogę :/
    Co do samych cm to kara klacz (?) i Pegaz są naprawdę ładne :) kasztankę można by trochę poprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koniki :) tak się składa że też mam takie, tylko te moje się ukrywają gdzieś w kartonach...
    Najbardziej mi się podoba srokacz :)
    A co do werniksu: ja się nie znam, ale mże trzeba go nałożyć od razy kiedy farba wyschnie, albo to wina farb? Naprawdę nwm ;/
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam lepsze pierwsze, ale też i gorsze, więc nie jest źle ;)
    ja bym najpierw spróbowała usunąć kurz, bo werniks zabezpiecza farbę, może też więc razem z nią zostać kurz. No i nie mogą się lepić do werniksowania - długo stoją? może poczekaj jeszcze trochę aż doschną, albo farby wadliwe...
    no nic powodzenia przy werniksowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najładniejszy srokacz :)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem, całkiem :).Szkoda tylko, że mają takie wielkie dziury po skrzydłach.Ale i tak nieźle się prezentują ;).
    Czekam tylko co wyczarujesz na większych modelach :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na pierwszy raz fajne, srokacz najlepszy :)
    U nas nowa notka - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi Patriotka i Mystery^^
    Tylko dorób Patriotce grzywe^^bz niej śmiesznie wyglonda xD
    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy post^^


    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, srokacz piękny *_*
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń