sobota, 14 lutego 2015

Walentynkowo

Piszę troszkę późno, ale miałam cały dzień zajęty - najpierw trening siatkówki, potem praca na konkurs z koleżankami...
Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek. Ja nie obchodzę tego święta jakoś specjalnie, choć w tym roku dostałam wyjątkowo dużo kartek walentynkowych. Wśród nich był też nowy model, który akurat idealnie pasuje do daty 14 lutego.

Oto moja Sweetheart, klacz kuca szetlandzkiego o numerze 13750





Ze względu na wygolone serce na zadku wielu kolekcjonerów uważa ją za dziecinną, ja też należałam do tej grupy. Jednak ze względu na święto Walentynek polubiłam kuckę. Rzeźba, jak na typowego Schleicha przystało, pozostawia wiele do życzenia. Daję plus za pozę (hura, figurka nie jest statyczna!!)







Maść ma wg mnie nieco dziwny odcień, a malowanie grzywy i ogona jest nietypowe. Pojedyncze pasma włosów są rozjaśnione, na modelu wygląda to trochę sztucznie. Mimo wszystko konik jest urokliwy i słodziutki ;)

 Ze starymi szetlandami:


Zbliżenie na serducho 

Zostawmy ich samych...

Dam Wam jeszcze kilka fotek mojego mustanga Eldorado. 












Porównanie z klaczą MFT CollectA :



Eldorado ma najpiękniejszą głowę i najbardziej zatroskane spojrzenie wśród wszystkich moich koni. Jest piękny z każdej perspektywy, a jego maść na żywo wygląda znacznie lepiej. Może kiedyś przemaluję go na karusa? Ubolewam nad tym, że jest na niezbyt ładnej podstawce, no ale cóż, za taką pozę trzeba płacić. Ciekawa jestem, kiedy wyjdą nowe moldy z serii Breeds of the World. 

W następnej notce będzie III rozdział opowiadania "Oczyma magicznych stworzeń". Tym razem narratorem zostanie koń ;)

Acha, zabieram się też za pierwszego CM Schleich. Będzie to srokacz :3

Do napisania! 






M.




10 komentarzy:

  1. Gratuluję klaczy, mustanga również.
    Ja nigdy kartek nie dostaje xD
    Zapraszam do mnie ;)
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kaczki ja ją mam i trochę drażni mnie to serce :P Mustaś przepiękny *_* Dasz fotki pporównujce go z koniem z Collecty?
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego drugiego bloga jest tam n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Graty konika.Zazdro.*-*Eldorado mnie urzekł,gdzie go kupiłaś? Jeszcze raz zazdro*-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki koniska, a w Mustangu się zakochałam *__*
    Pozdrawiam ;) http://www.psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaczka urokliwa, chociaż to serduszko dziwnie odstaje xd.
    Mustang przecudowny :O!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam tą klaczkę i też niezbyt i się podoba to serducho.... Ale i tak ją lubię xD Tegoroczne Walentynki spędziłam z przyjaciółkami robiąc plakat na konkurs.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna klaczka, też mam w kolekcji :P Eldorado jest wspaniały ^_^ Może keidyś przekonam się do podstawek o.O Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki klaczki ^^
    A co do mustanga: jest ładny, ale z breeds od the world bardziej podoba mi się arabka i andaluz :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  9. graty konika, jest słodka :). Mustang ma świetne spojrzenie ♥. Ja jednak sercem jest przy Arabie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta klacz, pomimo tego serca jakoś od początku mnie urzekła, a teraz widzę, że naprawdę warto ją kupić. Ja tam sobie z przyjaciółką żarty robię i wysyłam każdemu z klasy walentynkę podpisaną "koza" xoxo
    Zapraszam do komentowania:
    http://sage-servant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń