wtorek, 3 lutego 2015

Paczuszka od Capricorn!!

Dzisiaj miałam urwanie głowy - szkoła do 16.20 i dwie godziny zajęć od 18.00. Do tego jeszcze przyszła przesyłka że sklepu  Monocerus.
Zamówiłam paczkę w niedzielę,  doszła już dzisiaj po południu. To chyba najszybszy czas dostawy wśród wszystkich moich internetowych zamówień. Wszystkie figurki były starannie zapakowane, a do tego dostałam mnóstwo gratisów! Trzy katalogi (CollectA,  Schleich 2014 i grubaśny 2015), śliczne naklejki z końmi oraz torby papierowe Schleich i CollectA.
Koniska już rozpakowałam, nie mają żadnych rys, ani wad fabrycznych. Do mnie należą :
GG Valentine and Heartbreaker,
CollectA Clydesdale Black Sabino Roan,
Breyer Breeds of the world Mustang.
Gabrysia (siostra) upolowała nowe źrebię Bashkir Curly z 2015 i Black Tie Affair.










Barwy modeli na fotkach całkowicie odbiegają od rzeczywistości. 

Dziękuję Capricorn za szybko wysłaną i bardzo dobrze zapakowaną paczkę z licznymi gratisami. Gorąco polecam zakupy w sklepie Monocerus - mogę śmiało powiedzieć, że to najlepsza pod względem wysyłki strona internetowa sprzedająca modele! Jak rozwinie się jeszcze bardziej, to Capricorn będzie miała pełne ręce roboty, bo zamówienia będą przychodziły co rusz ;)

Walentynę, małego i Clydesdale (który będzie CM) planowałam zakupić już od dłuższego czasu. Mustang był spontanicznym wyborem, ale jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie będę kolekcjonowała modeli z Breeds of the world, ale musiałam mieć taką jedną perełkę..
A na Walentynę gapiłam się chyba z pół godziny bez przerwy... Boże, ile ona ma detali <3

Opisy będą wkrótce, muszę też zrobić post o moich pierwszych Customach.

Pozdrawiam ciepło!





M.

10 komentarzy:

  1. Gratuluję modeli! Mi niestety Valentine trafiła się w wersji Glossy i żadnych zdjęć nie idzie jej zrobić :/ Swój urok ma niewątpliwie, ale nie nadaje się na sesje.
    Pozdrawiam, Askada

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Szczególnie GG i HB ;) Czekam na opisy :P Pozdrawiam i zapraszam na n/n :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki modeli ^^ sama planuję zakupy w moncerusie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje nabytków :)
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dojechały cało i się podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki modeli! Zrobisz im jakąś sesję??? =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle nowości, gratuluję :D!
    Czekam niecierpliwie na opisy, zwłaszcza Walentyny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki, świetne modele ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki . Mustang pikny *_* . Czekam na CM ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń