piątek, 23 stycznia 2015

Sezon narciarski czas zacząć!

Muszę się przyznać bez bicia,  że w tej ferie zupełnie nie chciało mi się uczyć. Wprawdzie został jeszcze jeden tydzień,  ale wyjeżdżam na obóz narciarski, więc nie da rady. Będę musiała to potem nadrobić.
Jadę na narty już jutro i nie mogę przez ten wyjazd zajmować się blogiem.  Postaram się wpadać tu co jakiś czas, lecz na pewno nowa notka szybko się nie pojawi :/

Na przeprosiny łapcie fotki moich jedynych trzech koni CollectA - to kłusak Chester, klacz MFT Foxy oraz źrebię Clever.  Nie będę robiła ich opisu, bo przewijały się już na wielu blogach. Chyba,  że ktoś bardzo chce ;)










A to dwa rysunki, które zrobiłam na Dzień Babci. Jeden przedstawia wilgi, wykonany ołówkiem miękkim i węglem. Drugi to moja abstrakcja, ołówek miękki, węgiel i pastele olejne. Wiem, że jeszcze muszę się sporo nauczyć,  ale starałam się bardzo i siedziałam nad każdym rysunkiem po trzy godziny. Nawet nie zliczę, ile razy miałam ochotę wyrzucić te bazgroły i ile razy nanosiłam poprawki. To tylko dwa z moich licznych wymysłów ;)



Na koniec pokażę Wam naszyjnik z koniem, który dostałam rok temu na imieniny :D


Życzę wszystkim miłych i bezpiecznych ferii zimowych :)!

Pozdrawiam serdecznie! 







M.

11 komentarzy:

  1. Cudowne fotki! Ja ferie mam w tym roku ostatnia... No cóż, życzę Ci udanego wyjazdu :). Wróć w całości ;D. Pozdrawiam.
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ja też mam jako ostatnia ferie xd.Ale życzę udanego obozu :).
    Rysunki naprawdę ładne, zwłaszcza ten z ptakami :).Widać, że się napracowałaś.
    Wisiorek jest śliczny, nosiłabym ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komu ferii temu ferii, ja mam dopiero od 16 lutego (no tak, w zeszłym roku jedno z pierwszy woj. to teraz ostatnie) :P Miłego wyjazdu^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrej zabawy na obozie, ładne zdjęcia i masz bardzo ładny talent jeżeli chodzi o rysowanie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia . Miłej zabawy :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łoł!Masz talent do rysowania! ^^Miło spędzonego czasu na obozie! ^^
    TaCoKochaKonie^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych ferii! Ładne zdjęcia, bardzo ładne rysunki :) Pozdrawiam i zapraszam do nas! jkstable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ferie dopiero od lutego :( Piękne zdjęcia, tak samo, jak modele! Pozdrawiam i zapraszam na drugi rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę, aby ferie do samego końca były udane - także ta ich obozowa część, na którą nie możesz zabrać swoich konisi. Robisz im świetne fotki. Masz talent, masz super kolekcję, masz wszystko. Zazdrośnik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki (czm nazwałaś kłusaka "Chester"??? akurat m.in. o czesławie zrobiłam dziś krótkie info). A rysunki piękne c': ja nie umiem rysować wilka ;_; .
    Udanych ferii życzę (taki "bulwers level bardzo wysoki) ja moje mam dopiero w połowie lutego -_-'
    Pozdro! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń