sobota, 17 stycznia 2015

Będzie lepiej ;)

Zapowiada się nieźle, bo dostałam nareszcie porządny smartfon. Nie mam siły, ani czasu bawić się w przenoszenie zdjęć z aparatu, więc piszę notki na telefonie. Nareszcie mam całkiem dobry aparat :) A oto obiecana sesja, jeszcze z poprzedniego urządzenia:






















I łapcie kilka zdjęć mojego stadka CollectA z nowego fona:






To nie to samo, co lustrzanka,  ale zawsze lepiej.

Wybaczcie, że nie ma nowego rozdziału, wstawię tak szybko, jak się da :)

Doszły też trzy farby akrylowe w tubkach, dwa pędzle, kółeczka do kantarów oraz werniksy - matowy i błyszczący.

Do zobaczenia!







M.



7 komentarzy:

  1. Piękne zdęcia *.* Zapraszam do mnie 5gwiaazdek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kolekcja jest wspaniała. Jestem nią zafascynowana. Te fotki mają taki klimat :) są bardzo fajne.
    Pozdrawiam!

    drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super, bardzo ładne :)
    Pozdrawiam: http://psiakischleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Mogłaby poprosić o więcej fotek Sary? Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotki ładniutkie, chociaż niektóre konie się zlewają, za to trady wyszły przecudnie :D!Swoją drogą cudne oświetlenie świąteczne ^^.

    OdpowiedzUsuń