czwartek, 10 marca 2016

Dostępne modele

Hej!

Post o Cavaliadzie już niedługo, tymczasem wstawiam zdjęcia pozostałych dostępnych modeli do kupienia.

Z Tradów został tylko Topsails. Koń w bardzo dobrym stanie, cena 145 zł. Dorzucę gratis zielony kantar ;)





Dwa źrebaki Classics za 48 zł. Stan - całkiem dobry, kilka rysek. Mają mnóstwo uroku i realizmu, potencjał na CM.


Oprócz tego inne zwierzaki i konie CollectA i Schleich (jedna fiordka Mojo). Są jeszcze









































































Zainteresowanych zapraszam na: wroblewskamag@gmail.com 

Moje dwa CM zostaną wysłane już w poniedziałek ;)

Pozdrawiam! 



M.

24 komentarze:

  1. Czy jest możliwość rezerwacji Topsailsa do soboty? Muszę uzgodnić z babcią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, rezerwuję ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
    3. Przepraszam, że dopiero dziś odpisuję... Niestety nie mogę kupić :(

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja także jestem zainteresowana Topsailisem, gdyby Juliett zrezygnowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzedasz Best in Show Thoroughbred?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest na sprzedaż. Nie sprzedaję wszystkich modeli

      Usuń
    2. Nawet ;) On nie jest całkiem mój, zresztą to prezent od taty

      Usuń
    3. A kogo jest? Wiesz myślałam ze by spełnić marzenie zrobisz wszystko a ja proponuje 115 zl

      Usuń
    4. Ja napisałam do cb e-maila we wtorek i do dzisiaj nie otrzymałam odp?? a teraz widzę, że jeden z modeli, które chciałam już nie na sprzedaż :(

      Usuń
    5. Chodzi o wycofaną hanowerkę ze SCHLEICH. a gdyby e-mail nie dotarł to rezerwuję sb klacz lipican ze SCHLEICH i ogiera trakeńskiego z CollectA. Mój e-mail: natianimal@o2.pl

      Usuń
    6. i jeszcze jedna prośba: odpowiedź mogłabyś wysłać na e-maila?? :)

      Usuń
    7. Nie dostałam żadnego maila, przykro mi.

      Usuń
    8. a czy Sshamless jest już sprzedana? Chętnie ją kupię jakby co

      Usuń
    9. Sshameless to wałach i już jest sprzedany.

      Usuń
    10. Natomiast jeśli chodzi o moje marzenie - tak, jestem w stanie zrobić wszystko, lecz Berwyn nie jest mój całkiem. Zrozum - nie sprzedaję to nie sprzedaję i koniec.

      Usuń
    11. A ile topsails z wysyłką?

      Usuń
  4. Mam nadzieję,że Topsails i inne modele znajdą nowe,dobre domy :). Czekam z niecierpliwieniem na post na temat Cavaliady :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n: equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkod, więc nic nie kupuje. Kupię sobie za tą kasę nowy czaprak dla mojej arabki (żywej)

    OdpowiedzUsuń