czwartek, 22 stycznia 2015

Dobra wiadomość!

Jestem bardzo mile zaskoczona - udało mi się zdobyć jedną z piętnastu stajni z wyposażeniem firmy Schleich! Przed chwilą dostałam maila z taką oto wiadomością. Jest to nagroda w konkursie "Pokaż swój świat" organizowanym przez TM Toys. Wysłałam kilka zdjęć kolekcji modeli Schleich i udało się :)))) Przesyłka dotrze w lutym.

Zdjątko z sesji :D

Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się zająć jedno z piętnastu pierwszych miejsc. I przy okazji zdobyłam pierwszą stajnię dla koni (tak, wiem, trochę późno). 

W lutym zrobię opis.

3majcie się! 






M.

8 komentarzy:

  1. Gratki ^^ a wiadomo kiedy dotrze paczka?? Tnz wiemy że w lutym ale mniej więcej w połowie na końcu cvzy może na samym początku???
    Jusz sie doczekać nie mogę =D
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na początku lutego, ale do końca nie wiem :/

      Usuń
  2. Wielkie gratulacje!!
    Zapraszam do nas na n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję najserdeczniej! Koniecznie wszystko obfotografuj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Ale z Ciebie szczęściara ! Ja miałam brać udział, ale zapomniałam ;c
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń