środa, 14 stycznia 2015

Nauka - klucz do potęgi, czy raczej odwieczna mordęga?

Przed feriami w moim gimnazjum mam prawdziwy wyścig szczurów. Wszystkie testy trzeba pisać teraz, a nauczyciele jak na złość robią nowe sprawdziany. Widzicie więc,  że mam usprawiedliwienie na moją nieobecność. Żeby choć trochę to wynagrodzić, daję takie oto cudeńka:







Przysięgam, że żeby nie wiem co, w sobotę będzie cała sesja :)

A tak na marginesie,  wreszcie moje modele wyslalam do DP. Na werniks i farby wciąż czekam..


Do napisania! 









M.

6 komentarzy:

  1. Śliczne fotki, szczególnie ta ze słońcem :) Tylko zastanawiam się, czy nie jest za duży kontrast. No dobra, przesadzam, moje fotki też mają strasznie duż kontrast ;) Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki :) . Najlepsza fryza ;3
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia. Najlepsze to chyba te ze słonkiem xD :3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fryz jest boski! Robisz super zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam: drimaldi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń