niedziela, 28 września 2014

Sesja z Grecji

******
Koń kary, jak ciemna noc stał pośród mroku na szczycie góry. Jego czarne oczy wypatrywały czegoś długo, lustrując bezkresną puszczę. Na próżno.
Kolejny dzień czekania. Kolejny dzień bólu i cierpienia. Kolejny dzień samotności.
Ogier znał te uczucia bardzo dobrze. Lepiej niż wielu ludzi. Krwawiąc, oddalił się i zniknął we mgle.
******
W tej notce druga porcja wakacyjnych zdjęć z Korfu wstawiam też kilka widoków na klify,
plaże i zatoki. Teraz, gdy znów jestem w ponurej Polsce tęsknię za tamtym morzem, słońcem i przede wszystkim powietrzem. Uwielbiam greckie powietrze. Ach, jeszcze te wyprawy na motorówce i cudowne uczucie wolności,  gdy siedzę na rufie, a łódka mknie z pełną prędkością ♥













Ok, no to przechodzimy do koni i innych bestii ;) 




















Ufff, nawet nie wiecie ile ja się muszę namęczyć wstawiając taką ilość zdjęć. Dla Was wszystko;)
To była sesja z hotelu, czas na widoczki z zachodem słońca. 




























I ♥ Unicorns










Cozmic One mojej siostry. Chcecie kiedyś jego opis?


- Galaxy, gdzie ty się wpychasz? Chyba był już post o tobie?
- No wiem, wiem ale co to za sesja beze mnie?  To ja jestem tutaj najpiękniejszy ;)


Być może za jakiś czas pomyślę o jakiś CM, oczywiście to nie ja będę malować.  Aczkolwiek jak się trochę podszkolę to może kiedyś w odległej przyszłości...

Obecnie mam zamiar w końcu zakantarkować Schleichowe i Breyerowe towarzystwo i powymyślać w końcu trochę imion.

Obecnie skupiam się jednak na o wiele ważniejszym celu - zaczynam jazdę konną! Zawsze chciałam jeździć, ale rodzice nie pozwalali mi na to, czasu też było mało. Druga gimnazjum to już nie hop siup, ale mam zamiar w końcu rozwinąć swoją pasję. Bardzo brakuje mi kontaktu z końmi, od teraz mam nadzieję nadrobić ogromne zaległości.    
W końcu mam zamiar zostać weterynarzem specjalizującym się właśnie w koniach!!

Każdy kto ma pasję ma też cel w życiu. Moją pasją są zwierzęta. Chcę potrafić je rozumieć, znać ich zwyczaje i sprawić, żeby mi ufały, a ja im.

Dbajcie o swoje pasje. Pewnego dnia każdy będzie mistrzem w swojej dziedzinie. 







M.

7 komentarzy:

  1. Dobrze prawisz. Ja w tej chwili mam problem z hejtem wynikłym z niezrozumienia pasji i braku tolerancji. Zdjęcia cudne. Masz może jeszcze kilka? :)
    amore-cane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miewam problemy z ludźmi, którzy nie rozumieją mojej miłości do zwierząt. Np denerwuje mnie to, że 3/4 dziewczyn panicznie boi sie kilku centymetrowych pajączków, a motyle i biedroneczki są już śliczne,słodkie itd.
      Z tego wynika, że pająka można tak po prostu rozdeptać, a jak ktoś podniesie rękę na ślicznego szczeniaczka to już jest wielkie oburzenie i płacz?! ( nie żebym miała coś do szczeniąt, chodzi tylko o przykład). Pająk to też istota żywa, uszanujmy ją i omińmy z daleka.
      Moim zdaniem pająki są bardzo ciekawe i piękne.
      To taki przykład, ale jest mnóstwo tematów, gdzie walczę z osobami, które nie szanują zwierząt, przy czym mojej pasji.
      Co do fot, to mam jeszcze dużo, ale jestem padnięta po rajdzie harcerskim, gdzie biegamy i łazimy po 25 km. Jutro szkoła normalnie, więc zero czasu. Jak się uda to na pewno wstawię ;)

      Usuń
  2. Hah, a ja akurat przestaję wierzyć w spełnienie mojego największego marzenia.... Niemniej Tobie życzę wszystkiego najlepszego! Zdjęcia bardzo piękne! Kocham morze, na Korfu jeszcze nie byłam i uważam, że czas to zmienić. Tymczasem siedzę w deszczu i tęsknię za Lazurowym Wybrzeżem i tamtejszymi orkami....

    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam, i tak słonecznie. Od razu człowiek się lepiej czuje, gdy poogląda takie zdjęcia :) Te z ogromnymi kotami najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne fotki! Te kotki sweet. =^.^= Życzę powodzenia w nauce jazdy konnej! Zapraszam:
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, do fotografowania. To nie w ramach pochwały, czy miłe słówko, które przyjemnie jest napisać pod pościkiem, tylko obiektywne stwierdzienie ;)
    Naprawdę piękne zdjęcia, czyje się ich nastrój!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zdjęcia koni są maxi superowskie, ale jeszcze bardziej wciąga czytanie Twoich opisów. Robimy to już któryś raz. Pozdrowionka.
    G. i B.

    OdpowiedzUsuń