piątek, 19 września 2014

Breyer Horses Traditional The Elegance Collection Horse and Rider Centerpiece

Dzisiejszy post nieco nietypowy, mianowicie chcę Wam pokazać dwa zestawy Breyera w skali Traditional z tzw Elegance Collection.  Jest to kolekcja ekskluzywna produkowana w 2009 roku. Zestawy kosztują ok 600 zł, czyli jakieś 230 dolarów.
Zacznę od zestawu dresażowego.




W skład wchodzi: model konia w skali 1:9 wyrzeźbiony przez Bigitte Eberl, jeździec w pełnym ubiorze, siodło i uzda do dresażu, podest, skrzynka na akcesoria oraz certyfikat autentyczności. Wszystko to jest w wielkim drewnianym pudle wypełnionym materiałem z miejscem w kształcie konia i jeźdźca z przeszkloną szybką. Zestaw jest wykonany z materiałów najwyższej jakości,  siodło z prawdziwej skóry, ogłowie ze srebrnymi częściami. Jeździec ma podobno twarz z porcelany. Ogólnie zestaw jest b. ładny, ale cena...:/
No a teraz druga część Elegance Collection,  czyli zestaw, przez który nie mogę w nocy spać... Oto Western.





Skład jest podobny, tyle, że konia nie wyrzeźbiła Eberl, tylko Sommer Prosser, no i oczywiście akcesoria i jeździec wyglądają inaczej. Cena jest ta sama... Och, czemu?!
Ten zestaw mnie oczarował. Strasznie, ale to strasznie podoba mi się ten koń ( mold Zippo Pine Bear), siodło i ogłowie, jeździec też niezły. Zestaw jest oczywiście wycofany, ale da się jeszcze w kilku miejscach go zdobyć.






Ogółem najbardziej podoba mi się zestaw Western, ze względu na konia i własne upodobania. Cena jednak powala.. A wam który się bardziej podoba?

Moja paczka jest już w Polsce, ale ciągle muszę czekać. Oficjalnie ogłaszam, że w środku jest nowość 2014 - Harley D Zip.

Zdjęcia są z grafiki Google


Tymczasem strasznie spodobał mo się koń pierwszy z serii Halloween z 2001 - Skullduggery. Co o nim myślicie?









Do zobaczenia!




M.

4 komentarze:

  1. Wolę west i dla mnie ten zestaw ladniejszy ale nie za takie pieniadze o.O
    A ten konik Halloween przyzwoity :).
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem , nie wiem :) Oba zestawy są super :D no cena bardzo wysoka ale pamiętajmy o tym że mówimy o breyer'ach :P
    A konik halloweenowy bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy bardzo fajne, Skullduggery ma fajną maść ale odstrasza mnie odmiana w kształcie ducha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Harleya!!! Czekam na opis!
    Oba zestawy świetne, ale mojemu sercu jednak bliższy klasyk.
    Mold Silver zawsze spoko :)
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń