wtorek, 9 września 2014

Koń Barbie

Na prośbę Capricorn wstawiam kilka fot konia z amazonką Barbie. Zestaw dostałam jakieś 4 lata temu, był wtedy bardzo popularny. Kosztował ponad 100 zł, składa się z konia, lalki Barbie, siodła (którego położenia obecnie nie znam), ogłowia, przeszkody do skoków, pucharu, szczotki dla konia, kasku dla lalki, ochraniaczy dla konia, wieńca zwycięskiego, wiaderka i kilku marchewek. Koń ma wyginane przednie nogi, co jest fajne, bo można go ustawiać w wiwlu pozach. Da się też pociągając za tylne nogi ustawić go w pozie skaczącej, wtedy automatycznie zaczyna rżeć. Amazonka ma strój do jazdy konnej, w tym też  toczek, który zalicza się do miliona rzeczy, których położenia nie znam. Lalka ma wyginane ręce i nogo, może swobodnie wsiadać na konia.

Teraz zdjęcia (jakość, jak sami widzicie,  lepszych nie mam)















I ukłony ;)

Jeszcze porównanie przeszkody z Sapphirą. Przeszkoda jest strasznie wąska.



Do zobaczenia! 






M.

3 komentarze:

  1. Widizałam jego reklamę tysiąc razy :P .
    Fajnie wygimnastykowany konik :D . A przeszkoda jest świetna *-* .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu miałam tą klaczkę <3
    Miesiąc temu ostatecznie ją pożegnałam [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny konik :) Przeszkoda też cudna :P Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń