środa, 3 września 2014

Breyer Classic Quarter - Galaxy fotos

**********
Na plaży niósł się tętent kopyt. Nikt nie zwrócił na to najmniejszej uwagi, bo przecież dookoła było pusto. Nie licząc węża i kilku jaszczurek w trawie.
Ogier przystanął na piasku. Był zmęczony całodzienną wędrówką. Jednak za wolność trzeba zapłacić wysoką cenę. Unikanie ludzi i miast jest trudne. Ale warto.
Koń stał jeszcze chwilę wpatrzony w zachód słońca i wsłuchany w szum fal. Musiał przyznać, że niewiele widoków na świecie mogło się z tym równać. 
Po chwili ruszył z miejsca szybkim galopem. Plaża znów była pusta. 

***********


Przepraszam Was za długą nieobecność. Dwa tygodnie bez prawie żadnego dostępu do internetu robią swoje. Mam za to duużo fotek, a więc przez kilka następnych postów będę je wstawiać. Spodziewajcie się też opisu nowego przybysza ;)
Dzisiaj foty jednego z moich trzech Breyerowych dereszy - przed Wami Galaxy.








































Pięknie się prezentuje, prawda? Taki dostojny, szlachetny. Zdjęcia były robione na wyspie Korfu, w różnych miejscach i porach. Niektóre są z balkonu mojego pokoju, inne z plaży, czy motorówki. Mam jeszcze sporo fot zwierząt i koni Schleich.

Nie mam obecnie czasu na podpisywanie zdjęć,  więc z góry bardzo proszę o ich nie kopoiwanie bez mojej zgody.

Wciąż czekam na nowego Traditionala z Ameryki. Mam nadzieję,  że już niedługo dojdzie. Wtedy dostaje od razu opis i foty, bo wiem,  że jest na wielu chciejlistach. Najbardziej podoba mi się w malowaniu na Breyerfest, lecz wiem, że go w nim nie zdobędę. Domyślacie się kto to?? ;)

Do zobaczenia! 





M.

6 komentarzy:

  1. Piękna sesja!!! Ale i model piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia ! Zazdro talenru xD Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotki, tak samo, jak i konik :) Jestem z schleichikuliny.blogspot.com
    Zapraszam do częstszego odwiedzania mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, szczególnie podoba mi się ostatnie.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia.
    Najlepsze w zachodzie słońca <3 <3
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten koń. Zazdroszczę wycieczki!
    Nie mogę wpisać komenta pod postem o Barbie - bardzo fajny ten zestaw lalka + koń. Dzięki za fotki!

    OdpowiedzUsuń