niedziela, 7 grudnia 2014

Zagadka

Kochani, okazało się,  że na gwiazdkę dojdzie do mnie wyjątkowy model! Jest on Traditionalem  serii Collector's Edition, czyli takiej, gdzie dany model jest dostępny tylko przez 6 miesięcy.  Ten mój był od lipca do grudnia w 1999 roku. Mold jest bardzo stary, bo aż z 1968 (ma aż 46 lat!) i jest autorstwa Chrisa Hessa. Do tego glossy,  w super pozie i fajnej maści, nie ma typowej głowy moldów Hessa (dodam że ma też wyrzeźbiony kantar) I co najważniejsze to NIE jest koń!!!
Tata kupił go w Stanach i choć nie przyznał się jaki modwl kupił to ja wiem, że właśnie ten mu się spodobał. Tata powiedział,  że tło pudełka było całe żółte (typowe dla starych
moldów) i tego figurka z serii Collector's Edition. Tak więc mam 100 % pewności.

To będzie mój pierwszy model glossy i mój pierwszy zwierzak inny niż koń. Wstawiam tu zdjęcie z Identify your Breyer.  Nie jest trudno zgadnąć co to za model.





Na razie! 

PS. Nie wiem jaka jest płeć, imię wskazuje na żeńską :)

4 komentarze: