środa, 17 grudnia 2014

Drugie LA

Dodam zdjęcia, który powinny być pod poprzednim postem.
Moja suka Tora: (Nova Scotia Duck Tolling Retriever, 3 lata)


Wyświetlanie 20140126_110311.jpg
I kilka prezentów urodzinowych:



Wyświetlanie 20141214_215320.jpg



Wyświetlanie 20141214_215348.jpg

 Wyświetlanie 20141214_215947.jpg
 Jestem bardzo zadowolona z zegarka i dwóch Stablematesów. Koniki mają piękne umaszczenia, a zegarek sprawnie działa no i jest śliczny. Jako ciekawostka dodam, że oba Breyery wyrzeżbiła Kathleen Moody.

I znowu nominacja. Tym razem z bloga schleichikuliny.blogspot.com. Niestety nie mam czasu nikogo teraz nominować, ale obiecuję, że nadrobię wkrótce :)

1.Zbierasz tylko modele koni, czy także modele innych zwierząt, lub wróżek?
Zbieram zdecydowanie modele wszystkich zwierząt - od lwów aż po smoki. Mam też kilku rycerzy, smoczych Jeźdźców i magicznych towarzyszów zwierząt, ale wróżki jeszcze nie.

2.Ile modeli liczy Twoja kolekcja?
Nie mam zielonego pojęcia. 15 Tradów, ponad 200 Schleich, 6 Stablematesów, 2 Classicsy, z 6 sztuk CollectA...

3.Jaka jest Twoja największa perełka w kolekcji?

Yyyyy... Ciężko powiedzieć... ale chyba Goffert ;)
4.Jakie jest Twoje największe marzenie związane z kolekcjonerstwem?
Posiadać AR i Peter Stona. No i samemu stworzyć jakiś w miarę dobry model!
5. Gdybyś mógł/mogła wymyślić własny model, jak by on wyglądał?
To byłby pewnie nieco magiczny model - skrzydlaty fryz w fazie lotu. Kocham też czarne pantery i pewnie też dodałabym jakiejś skrzydła ^^
6.Jaka jest Twoja ulubiona firma produkująca modele?
Zdecydowanie Breyer jako modele koni, Schleich smoki (choć już nie robi tak dobrych jak dawniej).
7. Czy sądzisz, że w najbliższych latach będziesz nadal kolekcjonował/a modele?
Wszystko na to wskazuje :D
8.Czy tworzysz własne modele, customy, lub mini rzędy jeździeckie?
Na razie z powodu braku czasu tylko kantary, zobaczymy co dalej...
9.Masz jakieś zwierzęta, a jeśli tak, to jakie?
Psa Torę, rybki i to na razie tyla (mam nadzieję, że coś przybędzie)
10. Ile czasu kolekcjonujesz modele?
Od ok 3 - 4 lat
11.Co najbardziej lubisz w swojej kolekcji?
Różnorodność gatunków zwierząt i artystów, którzy je rzeźbili, ogromne modele koni i smoków, realizm figurek.

Mam teraz w szkole taki wyścig szczurów, że szkoda gadać. No ale jeszcze tylko dwa dni mordęgi i święta! A na święta Dolly, Classics, dwa Stablematesy i źrebiec Schleich.

Kupiłam dzisiaj zestaw western Schleich, bardzo mi się podoba. Kalendarz adwentowy regularnie otwiem\ram :)

Na razie!



M

2 komentarze:

  1. Fajnie, że odpowiedziałaś :) Wstaw fotkę zestawu westernowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj opis zestawu . Z chęcią poczytam :D
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń