sobota, 6 grudnia 2014

Dwa angliki!

Zawitały do mnie 2 konie pełnej krwi angielskiej - Traditional Frankel i Classic Best in Show. Nareszcie mam trzy elitarne moldy Sifton - Cigar, Ruffian i Smarty Jones. No i już 15 tradów jest w moim pokoju (a w domu 21). Classic o imieniu Berwyn jest tak piękny i realistyczny, że brak mi słów. Szklane oczy, miękkie koreczki i puszysty ogon, zaje*ista maść siwa w hreczce no i podest - jak tu go nie kochać? Do tego anatomia zbliżona do AR. Małe cudo.
Nie będę nic pisać w tym poście o Frankelu, jestem zbyt nim zakręcona. No i trzy nowe trady i Classics w dwa dni (licząc Sarę mojej siostry). Szaleństwo do potęgi setnej!
Niech zdjęcia mówią same za siebie.  Aha i w opakowaniu Berwyna był katalog z 2008
 Wstawiam też jego foty.

















































Do napisania!






M.

Ps. Te stablematesy z Ameryki będą dopiero pod choinkę

6 komentarzy:

  1. Gratuluje i zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ! Widzę, że święty Mikołaj spisał się na medal !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są piękne, ale moje serce podbił Frankel <3 U mnie n/n

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje!!!
    U nas n/n - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku!!!! Moje ukochane modele!!! Śliczne, gratuluję, czekam na więcej fot w następnym poście :) Z ciekawości zapytam, gdzie kupiłaś ;) Pozdrawiam!!! U nas n/n ;D

    OdpowiedzUsuń