środa, 3 grudnia 2014

Nowiny

Uwaga mam dwie ważne wiadomości.  Zacznę od tej złej.
Niestety nie uda mi się zdobyć Lokiego, bo w sklepe się pomylili i nie był on dostępny.  Oddadzą mojemu Tacie kasę.  Szkoda, bo to śliczny mold w cudnym malowaniu. Miał być prezentem gwiazdkowym, no ale w zamian będzie Trad i Classic. 

Druga jest taka, że mój Tata był wczoraj w tym sklepie z Breyerami w USA.  Przesłał mi nawet z niego film. Było tam sporo wycofanych modeli m.in. Flash, Pink Ribbon Horse, Bonanza, Classic best in Show i sporo innych bardzo starych mniej znanych modeli z serii Classic lub Traditional. Ja jednak poprosilam o nowego Frankela, a moja siostra o Sare. Do tego wpadnie w moje łapy długo ścigany Classic Best in Show Thoughbred nr 902 (to przez tego Kavaskara Dorotheah :D) i jeszcze dwa Stablematesy z Equestrian Games z 2010r. W skrzynce na listy jest też kartka, że na poczcie jest przesyłka (prawdopodobnie Sshameless !)
Jestem super szczęśliwa, w końcu Frankelek i mój własny best in show Berwyn (nazwałamgo na cześć sklepu)
Ale z drugiej strony żałuję,  że nie mogłam tam być.  Na filmie było tyle koni wycofanych, zestawów i akcesorii. Schleich też tam podobno były










I oostatnie pytanko - kogo prosić na święta - Pinto Grullo, Bear, Black Tie.
Ja bym strasznie chciała Beara, tyle że nie ma go na oficjalnej stronie internetowej firmy,  a tam są też Classicsy....


Pozdrawiam! 





M.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie udało Ci się zdobyc Lokiego ): No ale gratuluję reszty zdobytych breyerów! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Tie albo Bear. :)
    Szkoda że nie będziesz miała Lokiego ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda Lokiego.. :( Ale innym model może okazać się lepszy ;) Ja bym wzięła Bear :) Śliczny model.

    OdpowiedzUsuń