czwartek, 28 stycznia 2016

Konie Breyer - zdjęcia

Cześć Wam!

Muszą się przyznać, że dzisiaj nie miałam kompletnie pomysłu na post. Myślałam i myślałam, ale niestety nic mi do głowy nie przyszło. Postanowiłam ostatecznie wstawić zdjęcia (niestety niepodpisane) figurek Breyer, robionych w niezłym, choć nieco żółtym świetle. Wybaczcie proszę kolor tła, nie miałam wtedy w domu innego brystolu. Wstawię po jednym zdjęciu każdego modelu (Bear i Sara OT Moniet nie są moje).



























Podobają Wam się modele? 


Kończę na dzisiaj - oczywiście nauka i te sprawy. Zresztą jakoś mi brak pomysłów. O czym chcielibyście niedzielny post? 


Pozdrawiam! 




M.

10 komentarzy:

  1. Piękne modele!
    Ile ty tego masz?
    Ja ma zaledwie tylko jednego breyer'a classics ;(

    Pozdrawiam<3
    U mnie candy więc zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow, ale dużo masz tych Breyerów! :O
    Pozdrawiam,
    ~Annn

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej kolekcji! :)
    Automatyczne WOW kiedy zobaczyłam Sato <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz spore stadko :). Wszystkie modele są piękne i każdy ma w sobie to coś ;). Muszą sie pięknie prezentować na półce :). Po cichu zazdroszczę Sato i Kriptona,bo to piękne modele *-*. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe stadko :) Wszystkie konie są przepiękne, zazdroszczę Secret Sapphire :) Kiedyś chciałam ją kupić używaną, ale ktoś mnie uprzedził xD
    W każdym bądź razie gratuluję tak sporej kolekcji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW dużo tych koni ;)
    wszystkie breyery piękne
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okazała i przepiękna kolekcja!! Gratuluję!!

    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stadko! Graty kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Safirke, Sato i Ravela ci kiedyś ukradne ha ha ^^ piękne modele, gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Safirke, Sato i Ravela ci kiedyś ukradne ha ha ^^ piękne modele, gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń