czwartek, 7 stycznia 2016

Głowa do góry... i brnij dalej :)

Witam wszystkich w tej styczniowej porze!

Nareszcie spadł śnieg, jest go wprawdzie mało, lecz lepsze to niż zima bez jego obecności. Jakoś tak strasznie "łyso" jest tak z gołą ziemią.



Jak już pewnie wszyscy się orientują, sytuacja w polskim społeczeństwie modelarzy jest obecnie bardzo napięta, przelewa się mnóstwo ostrych słów, a nerwy towarzyszą na każdym stopniu tej dziwacznej walki. Teraz wychodzą na jaw z ukrycia wszystkie te złe i niewłaściwe historie, do tej pory ukryte w cieniu kłamstw...



Nie, nie będę teraz rozstrząsała wszystkiego od nowa. Nie mam najmniejszego zamiaru znowu przez to przechodzić. Po co mi znowu się denerwować, jaki jest sens w wywoływaniu kolejnej słownej potyczki?

Niech się dzieje dalej, co ma się dziać. Ingerencja w niektóre sprawy jest zbędna i niepotrzebna. Czasem lepiej skończyć z nadmiernym udzielaniem się i zacząć słuchać i obserwować. Właśnie to w tej chwili zamierzam zrobić.

Będę pisała do tych, którzy chcą mnie czytać tutaj - na blogu The Black Horse. Na forum obecnie raczej nie mam przyjaciół,  więc poczekam na rozwój sytuacji. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dalej prowadzić stronę, jak dawniej. W końcu świat się jeszcze nie zawalił, prawda?

Po treningu zimno jest..  



Chciałabym wprowadzić parę zmian na blogu, aby przyjemniej się go czytało i aby na poważnie zacząć prowadzić działalność związaną z modelarstwem. Wprawdzie nowych figurek raczej dużo nie będzie, ale jeszcze jest tyle zdjęć do zrobienia, tyle opisów, tyle opinii można wymienić, mnóstwo nowych pomysłów może jeszcze przyjść do głowy... Oto parę pierwszych zmian, które pragnę wprowadzić :

- posty będą się pojawiać w każdy czwartek i każdą niedzielę. I żeby się paliło, waliło mam wstawić chociaż króciutki post z tym jednym zdjęciem. To mocne i trudne postanowienie, ale chcę spróbować.
- nastąpi aktualizacja spisu modeli oraz pojawi się zakładka "sprzedaż" (na pierwszy odstrzał idzie kilka starszych figurek zwierzaków Schleich)
- postaram się stworzyć jeszcze jedną zakładkę "moja twórczość", gdzie będę wystawiała moje rozmaite prace plastyczne i wypociny pisarskie ;)
- będę pracowała nad lepszą jakością zdjęć, bardziej dokładnymi opisami i innymi tekstami

To chyba tyle z większych zmian. Macie jakieś jeszcze propozycje? Co chcieliście zmienić u mnie na blogu?





I oczywiście będę się starała więcej komentować Wasze strony. Na tyle, ile dam radę.



Głowa do góry, pomimo wszelkich przeszkód trzeba iść dalej. Dopóki choć jedna osoba lubi czytać moją stronę, mam zamiar ją prowadzić. Może doczekamy się już niedługo momentu, kiedy wreszcie nasz mały modelarski świat znów zacznie normalnie funkcjonować? Stanie się miejscem bez zakłamania, obłudy, oszczerstw i okrutnego egoizmu? Kto wie co będzie dalej?

Brnijmy dalej. Mimo wszystko naprawdę warto. Pasja jest czymś wartym poświęceń. Na pewno zdajecie sobie z tego sprawę.

Podczas czytania tego postu oglądaliście zdjęcia z zimowej sesji z Berwynem, Tenorem, kochaną Pochodnią i kilkoma innymi mniejszymi kopytnymi stworzeniami.

Koniecznie napiszcie o tych zmianach.

Pozdrawiam ciepło Was, modelarze.



M.

13 komentarzy:

  1. U mnie jest strasznie zimno ;-;
    Śliczne zdjęcia :)
    Mam nadzieję, że w krótce wszystko wróci do normy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz.
      Też mam nadzieję, że ta afera kiedyś się skończy.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. U mnie pada od 12 :D. Będzie udanq sesja! Ja zmieniłabym na blogu wygląd, na bardziej radosny czy coś w tym stylu (jeśli Ci to nie pasuje, ROZUMIEM!) :).Na przykład na wiosnę wiosenny nagłówek (na początku zrób sesję zdjęciową modeli, najlepiej Breyera, i najlepsze zdjęcie daj na nagłówek) i tło ^^. Będzie się fajniej czytało, przynajmniej mi :V.
    Pozdrawiam! (widzę, że wyszłaś z AR-eczką na dwór ^^).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że taka wiosenna zmiana będzie ok. Blog będzie raczej zawsze nieco w czarnej kolorystyce, ale postaram się zmienić co nieco. Dopiero jak będzie cieplej ;)
      Tak, AReczka już dużo spacerów na dworze miała.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. W mojej okolicy również biało,tylko jeszcze żeby nie było tak zimno ;). Cieszę się,że będziesz pisać regularnie notki. Bardzo lubie Twojego bloga jest idealny :D. Masz bardzo fajny styl pisania,który z przyjemnością się czyta :).
    To co się dzieje teraz w świecie blogowym... Nawet nie wiem,jak to określić. Miejmy nadzieję,że to ucichnie...
    Tak w ogóle to sliczne zdjęcia,Siwens fajnie się wkomponował w śnieg :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, idealny na pewno nie jest, ale ogromnie mi miło, że lubisz czytać moje wypociny. Jak widać warto się nie poddawać i iść dalej ;)
      Pozdrawiam i postaram się do Cb częściej zaglądać.

      Usuń
  4. U mnie przez kilka dni śnieg padał i padał bez przerwy, a teraz wszystko topnieje ;) Cieszę się że będziesz pisała często, bo choć krotko cię czytam bardzo polubiłam ciebie i twojego bloga.
    A co do świata blogowego i figurkowego... to ja się nie mieszam, bloga mam od tygodnia? może krócej...(choć przygodę z blogowaniem zaczęłam wcześniej) Figurek też mam mało koło 23 schleich'ów/collect i jednego breyera classics (mam nadzieję że napisałam dobrze) Mam nadzieję że to szybro się skończy...
    Pozdrawiam serdecznie AmelkaMajki z stablehorseschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że lubisz moją stronę. Takie komentarze ogromnie motywują do dalszej pracy :)
      Pewnie mało rozumiesz z tego, co się teraz tutaj dzieje... Nie dziwię się, bo sama mam problemy z połapaniem się z tym wszystkim.

      Pozdrawiam u już dodaję bloga do obserwowanych ;)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na Pomorzu w końcu spadł śnieg. Też niedługo pójdę robić zdjęcia. Kłótnia na forum czy gdzie tam jeszcze przestała mnie interesować. Nawet nie wiem o jakie forum chodzi więc go nie czytam. Liczę na to, że w końcu wszystko się uspokoi. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do sytuacji w polskim modelarswtie, to pozostawię bez komentarza :-:
    Foty bardzo ładne ;)
    U mnie też spadł śnieg, ale patrząc z okna na resztę okolicy, to czuję się jakbym patrzyła z góry Kilimandżaro. Tu biało, a dalej zielono...
    Ale przynajmniej chociaż trochę można "poczuć" zimy ;)
    Jak widzisz nie tylko jedna osoba ma zamiar czytać Twój blog ")
    Co do zmian, seriously nie mam pojęcia jakie mogłabyś zrobić ;_;
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twój komentarz. Miło mi, że tylu ludzi jeszcze mnie czyta, mimo wszystko.
      Ech, te zmiany są zawsze trudne.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń