niedziela, 10 stycznia 2016

Candy na Lili's Stable

Witajcie na obiecanym niedzielnym poście! Pierwsza sprawa - biorę udział w Candy na blogu Lili's Stable. 

Link  do bloga :

http://lilisstable.blogspot.com/?m=1

Link do posta z Candy: /lilisstable.blogspot.com/2016/01/candy.html?m=1

Baner 



I pytania oczywiście! :)


1. Ile masz figurek poszczególnych firm?

Tak mniej więcej - Breyer 30 sztuk (19 Trad, 6 Stablemates, 5 Classics) CollectA wszystkich zwierząt - około 18 , Schleich wszystkich - 205, (w tym 63 konie), dwa zwierzaki Mojo Fun, jeden Safari - koń i oczywiście AR Tenor.
2. Jakie jest twoje największe figurkowe marzenie w tej chwili? (wklej zdjęcie lub link)

Oprócz tych modeli,które są gdzieś tam w drodze najbardziej marzy mi się AR   - Hornet Maggie Benett 
Zakochałam się w nim *.* Czysta perfekcja artystki, mnóstwo widocznych detali(widzicie te żyłki na ganaszach? Wiecie ile on jeszcze ma takich maleńkich szczegółów? Kosmos przez wielkie K), mała miniatura prawdziwego konia. 

Źródło: http://maggiebennett.com/hornet.html
3. Jaka jest twoja ulubiona maść?

Trudne pytanie i chyba nie odpowiem najlepiej. Zależy od razy. Uwielbiam kasztany, karusy, wiśniowe gniadosze, deresze, konie skarogniade i wszelkie dziwne połączenia :)
4. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni?

Znowu będzie problem. Uwielbiam wiele ras - z lżejszych araby, angliki i marwari, z pośrednich konie małopolskie i KWPN, z cięższych fryzy i clydesdale. Kuce i mniejsze konie - hucuły oraz Connemara. Ogólnie podziwiam każdą rasę z osobna za niepowtarzalne cechy.
5. Jaka jest twoja ulubiona rasa psów?

To będzie trochę naciągane, bo zakochałam się w rasie mojego psa. Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Toller) - taki jak Golden, tylko mniejszy i rudy. Uwielbiam ponad wszystko wodę i bieganie za piłką/patykiem ;)


6. Jaka jest twoja ulubiona figurka w kolekcji? Dlaczego? (wklej zdjęcie)


Myślę, że wkrótce, jak dojdzie mi nowa AR będę miała nowego ulubieńca. Obecnie poza Tenorem faworuzuję Gofferta - tak, wiem, nie jest idealny rzeźbą, ale ma w sobie tyle magii. Zresztą ten model od pierwszego wejrzenia skradł me serce. A w maści DP wymiata zdecydowanie :D 


7. Którą figurkę z mojej kolekcji chcesz mieć? (wklej zdjęcie, możesz moje)
8. Jaka skala Breyer jest twoja ulubiona?


Traditional - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ^^.
9. Jaka była twoja pierwsza figurka? (wklej zdjęcie)


Źrebak percheron Schleich :)

Nie mam obecnie własnego zdjęcia, więc wstawiam z internetu (konkretnie ze strony Amazon) 
źródło: http://www.amazon.co.uk/Schleich-194723-Percheron-Foal/dp/B00112FUE2



10. Którą ze swoich figurek najbardziej chcesz zmienić w custom? (wklej zdjęcie)


Tą, którą obecnie przemalowywuję (w sumie to pracuję nad dwoma, ale wstawię tylko jedno zdjęcie. Wiem, na razie kiepsko idzie. Muszę popracować nad nakładaniem jeszcze cieńszych warstw farby) 




W czwartek będzie notka nietypowa, bowiem zaplanowałam pierwszy na blogu ranking. Pojawi się 15 modeli AR, które według mnie są najbardziej realistyczne i warte szczególnej uwagi ;)

A więc do zobaczenia! 





M.

3 komentarze:

  1. Ranking może być ciekawy!
    Hornet też według mnie to cud miód orzeszki :*.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę się o tobie dowiedzieliśmy ;)
    Nie wiem gdzie ci się te konie mieszczą
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w Candy i wyczekuję notki z rankingiem ;)!
    Hornet masz rację to jest perfekcja przez wielkie P! Nigdy nie widziałam tak pięknego i tak szczegółowego modelu <3.
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń