niedziela, 7 sierpnia 2016

Spotkanie kolekcjonerów Warszawa 2016.

Witajcie!

Wczoraj, a mianowicie 6 sierpnia, odbyło się pierwsze w życiu spotkanie kolekcjonerów, w którym brałam udział, a nawet częściowo je zorganizowałam. W parku Marszałka Rydza-Śmigłego, niedaleko greckiej ambasady, spotkałam się z dziewczynami: Anną z bloga Ann's Horse Passion i Olą z bloga Arrideo!

Pogoda była dość pochmurna, ale mimo wszystko udało nam się w spokoju pooglądać modele, podyskutować i zrobić trochę zdjęć.


Wszystkie konie razem tworzyły wielkie stado ^^


Cudowne dzikusy - mój Frey i dwa customy autorstwa Oli. Jeden z nich przedstawia słynnego Valegro. 


Mniejsze stado. 



Tutaj dwa custom. Mój bułany AQH i śliczny Tost autorstwa Ani. 


Siweczki :)



Tenorek polubił arabkę (custom Oli), tak samo jak ja :D 




Ten cudny maluch to przemalowaniec Ani. Świetnie wygląda na żywo. 


Mój ukochany Zachód i Clydesdale przemalowany przez Olę. 





To był mój ulubiony koń, którego miałam okazję zobaczyć. Maść świetnie do niego pasowała. CM autorstwa Oli. 



Prosto ze stepu się urwały... 



Polubiłam też Meteora Ani. Miał taki słodziutki pyszczek! 




Wyjątkowy, bo z rozwianą grzywą, skoczek Oli :)



Hiszpania i Arabia. 




"Ależ jestem piękna!" 




Poubierane konie :P




All together once again! (cannot stop writing in English :'))






Trady Breyera oraz moja Chise (AR Myrtle Brigitte Eberl) i Zorza. 


Little Bits i skitrana Nadzieja z tyłu (Cm DP Studio Breyer Classic haflinger). 



Ucywilizowany Valegro i dwa świrusy na koniec :P

Kiedy zaczęło padać, zdecydowałyśmy, że pójdziemy na pizzę do pobliskiej restauracji. Tam miałyśmy okazję jeszcze trochę porozmawiać. 

Spotkanie było bardzo udane i mam nadzieję, że powtórzymy je wiele razy w większym gronie. 

Zupełnie co innego spotkać się na żywo, niż tylko rozmawiać przez internet. Dzięki dziewczyny za miło spędzony czas! 


Pozdrawiam ciepło! 




M.

3 komentarze:

  1. Ach, też bardzo dziękuję!
    E tam, moje customy nie takie cudne i śliczne :P
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się spotkamy :) Było super. Fajnie było pomacać i zobaczyć inne modele :D
    Pozdrawiam,
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ze nie wiedziałam bo akurat jestem w Warszawie. Ale bardzo sie cieszę ze spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się mordka cieszy do monitora :D

    OdpowiedzUsuń