niedziela, 20 grudnia 2015

Urodziny, sesja, Święta

Hej, hej!

Znowu notka w biegu, wybaczcie mi proszę. Nauka cały czas, nawet tuż przed Świętami dużo się dzieje. Więc tak króciutko.

14 grudnia miałam urodziny. W tym roku wypadł poniedziałek, trudno się mówi. Prezenty były bardzo ciekawe, mianowicie:

- tata i dwie babcie dołożyły mi się do ARki
- od mamy dwie śliczne bluzy
- cudowny lampart amurski CollectA od koleżanki
- od drugiej koleżanki pluszak-renifer i książka Pokój Światów

Oprócz tego jeszcze kilka rzeczy z tego zdjęcia.


Zwiadowców kupiłam sama, no po prostu musiałam. Wiecie, moja ukochana seria :)
Książkę dostałam od koleżanki (to ta po prawej). Ta po lewej będzie dla porównania, ale to za chwilę.

Hanowera kupiłam na zakończenie kolekcji Schleich. Możecie mi wierzyć lub nie, ale w sklepie sprzedawali tego exclusive od zestawu z myjką pojedynczo. Niestety ktoś go wykupił, kiedy przyszłam kolejnego dnia. Dlatego jest u mnie jego brat. Może to on był mi pisany? :P

Piórnik dostałam od mojej chrzestnej na urodziny. Jest firmowy i porządny. Ma całe wyposażenie (jest w nim nawet szczotka do czesania grzywy konia z góry), a na każdej kredce/ołówku/flamastrze widnieje kilka koników w galopie.


Porównanie albumów ras. Ten wyżej to mój stary, kupiony w promocji. Jest w nim historia ras i piękne fotografie, ale ma taką wadę, że często jest tylko zdjęcie fragmentu konia danej rasy. Dostałam drugi, grubszy atlas od koleżanki, w nim do każdej rasy jest kilka zdjęć, przynajmniej jedno przedstawia całą sylwetkę konia.

Przedostatnia sesja grecka (tak się wpasowuje w ten zimowy klimat XD) Enjoy :)














































































































































































































































































































Co do Świąt - atmosfera bez śniegu będzie nieco dziwna, aczkolwiek trzeba się do takiej przyzwyczajać. Prezenty muszę wykonać dla wszystkich własnoręcznie, dlatego cały czas obecnie siedzę z ołówkiem w ręku. Natomiast ja przewiduję, że dostanę... tablet graficzny. Moje umiejętności operowaniem jakimkolwiek programem graficznym są bliskie zeru, dlatego będę musiała sporo popracować. Ale warto - może się kiedyś nauczę zrobić coś ciekawego i mój deviantart przestanie razić w oczy?
Jeden z rysunków, który dokończyłam wczoraj :

Nie martwcie się, poza końmi rysuję też inne postacie/zwierzęta.

Moje postanowienie co do zaprzestania zbierania modeli robi się coraz trudniejsze. Widzieliście nowości Breyer 2016? Rhapsody in Black, Babyflo, Valegro, karus na moldzie Carrick, osiołek... One normalnie wzywają, żeby kupić i postawić obok swoich starych mieszkańcó domowej stajni. Miuszę być silna. Ale tej Rhapsody to chyba nie odpuszczę, szczególnie, że bardzo przypomina mi Pochodnię. I na Babyflo też będę zerkała. Będę w maju 2016 w Londynie, może coś się chapnie ;)

Tymczasem kończę.

Życzę wszystkim szczęśliwych, spokojnych i bardziej śnieżnych Świąt!






M.

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia i rysunek :)
    Pozdrawiam!

    PS: U mnie konkurs, więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne (jak zwykle oczywiście ;). Na greckich plażach pięknie wyglądają zakochane arabki,a na skałkach świetnie prezentuje się koza ;) Rysunek bardzo udany,no i gratuluję prezentów. Zgadzam się z tobą Święta baz Śnieg? No błagam... a jak jeszcze w Wigilię będzie świecić słońce t ja chyba zwariuję. Będzie totalny brak Świątecznej magii :/ Ja też czekam na Breyer 2016 może w końcu sobie jakiegoś kupię,bo dotychczasowe modele mi się nie podobają. Moim faworytem jest Babyflo,po prostu kocham jej pozę i maść <3 Pozdrawiam i również życzę Ci spokojnych wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ^^ Arabki ślicznie wyglądają :D Rysunek jest świetny! Mi najbardziej podoba się Babyflo :3 Również życzę miłych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pikne zdjęcia, choć dla mnie za dużo XD
    Inaczej by było jakbyśą wstawiła jedno zdjęcie jednego konie z jednaj perwspektywy...
    Co do nowości... No więc tak, szczerze: ja nawet się zasmuciłąm m na tego karego Carrica... Nie, że brzydki, bo jest seriously zajebiaszczy, ale mój portwel... Pieniądze z niego znikną tak szybko jak moja psychika po wkroczeniu na teren moojego gimnazjum (tak... Pozja...) XD
    No więc będę łaskawa i napiszę co dziecko chce (czyt. Ja) chce dostać za dobre oceny (taaa), na urodziny, na z racji tego ,że np taki Chester ma urodziny, na Wielkanoc, na na wakacje, na koniec wakacji, na połowę wakacji, bo .... Bo tak... Na rozpoczęcie roku szkolnego... Za dobre oceny na początku roku, na gwiazdkę i Mikołajki XD
    No a końmi są m.in. Babyflo, Valegro, Vanillia, nowa WG, Cortes C, taki źrebol jeden... I mam nadzieję na osieła, ale i tak jak szybko go zachciałam tak szybko go odechcę ;) (mam nadzieję :P)
    No a npoza nimi: DLT (tak, ja przeciwniczka tych pręg na żebrach, ją chcę... Ale przemalować) Totilas, Picasso, Irish Draught, Pinto Grullo (też widzę go jako CM), źrebak Zenki, GG z HB, Secretariat, no i Mu Wen Ma...
    Oby w w 2016 ktoś łaskawie zauważy moje prace (po warunkiem, że moje ręce z Alzheimerem się ogarną)i zacznę zarabiać na rzędach, bo coś nowy rok nie da mi pieniążkowego drzewka(jak zwykle) i mój portwel nie będzie zadowolony (przyzwyczajenie, ja nigdy niekogo zadowololić nie mogłam, nic nigdy idealnie mi nie wyszło także ten... yyyy... no...) (tym bardziej, że mam zamiar kupić kilka gummipferde.
    Pozdro!!
    PS: zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty :). Zdjęcia po prostu cudowne *-*! Jeszcze raz to powtórze,ja bym nie miała cierpliwości do tak długiego wgrywania się zdjęć xD. Mi się strasznie dużo TR pdooba na 2016 ;). Zresztą zapraszam do mnie na n/n,bo odpowiedziałam na Twoje pytania do Q&A.
    Tak z opóxnieniem wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,zresztą składałam Ci życzenia na moim blogu :D. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe prezenty ;) fotki przepiękne *.* Większość Breyerów na 2016 rok przypadlo mi do gustu , co ja teraz zrobię xD Wszystkiego Najlepszego ( z dużym opóźnieniem ale są).Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :D zdjęcia jak zwykle bardzo ładne a szczególnie te z Frankiem i piesem na kamieniach ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń