wtorek, 1 grudnia 2015

Hoovestep i kalendarz Bayala 2015

Hej!

Czas mnie niestety goni, więc kolejna część sesji greckiej dopiero za kilka dni.

Chciałabym pokazać Wam model firmy CollectA, na który czaiłam się już od dawna. To hanower maści kasztanowatej, jeden z najbardziej realistycznych modeli OF w skali LB na rynku. Dostał imię Hoovestep.






Moja mama jak zwykle zrobiła mi niespodziankę i dostałam... kalendarz adwentowy na rok 2015 Schleich Bayala! Tak, wiem, że mam 15 lat i zbieram modele koni a nie elfów, no ale cóż mogę zrobić... Mama zawsze kupuje mi to, co akurat według niej jest ciekawe. No ale nie narzekam i w sumie fajnie mieć elfy i małego jednorożca w kolekcji. W pierwszym okienku była księżniczka Eleya ;) Będę codziennie otwierać po jednym i pod koniec grudnia pokażę Wam całą zawartość kartonika. 





Dobra, spadam, bo trzeba się wyspać przed kolejną katorgą w gimbazie. 

Pozdrawiam! 




M.



6 komentarzy:

  1. Zazdro i gratki ^-^ Model mi się podoba. Dobranoc (͡° ͜ʖ ͡°)

    ~Szlejch Maji

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie model ten nosi imię Liebster :). Hah, fajny kalendarz xD.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny hanower ^^ Gratuluję kalendarza ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny konik :)
    Zazdroszczę kalendarza.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki konika i kalendarza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję hanowera ;). Zgadzam się z Tobą ten model,jest jednym z realistycznych :). Posiadam go i jest jednym z moich ulubionych :). Fajny kalendarz ;),ja oczywiście nigdy się nie trzymam zasady zawsze otwieram wszystkie okienka na raz xD. Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń