poniedziałek, 23 czerwca 2014

Fotki z Mazur

Dzisiaj mam zaszczyt zaprezentować Wam sporo zdjęć wykonanych na Suwalszczyźnie. Pogoda była jaka była, a mój telefon nie jest zbyt dobry do pstrykania fotek. Jednak coś tam da się zobaczyć. W roli głównej są zwierzaki Schleich i jeden nieszczęsny poturbowany Breyer Stablemates.

Sesja 1













Te zdjęcia robiłam o zachodzie słońca tylko wybranym modelom. Jednak tylko te konie,  które są na nich widoczne zabrałam ze sobą.

Sesja 2






















































Te fotki robiłam na trawie, czasem ze zwierzakami w tle. Pokazałam na nich też kilka niekompletnych psich rodzinek, mimo, że mam w domu brakujące psiaki, ale ich nie wzięłam. 

Porównanie - klacz fryzyjska Schleich i Stablemates.


A na to zdjęcie chciałam zwrócić uwagę. Przedstawia ono dwa psy Schleich - labradora i starego goldena. Zobaczcie jak duża jest różnica między nimi! Wiem, że goldeny są spore ale żeby aż tak. Przecież labradory to też nie małe psy :)


Sesja 3




















Fotki z pomostu. Były robione w deszczu, wiwięc są dość specyficzne ;)
Na koniec zdjęcie dwóch koników z jajka niespodzianki, o których kiedyś napiszę więcej :)


BARDZO PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE ZDJĘĆ BEZ MOJEJ ZGODY!
Z góry dzięki :)

PS. Moja paczka jest już w drodze :) Zdradzę tylko, że oprócz Trada udało mi się uprościć rodziców o jeszcze jednego Breyera w skali Classics. Ale ciiii ;)

Pozdrawiam! 




M.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo Fotek ! Na prawdę są cudowne !
    Zapraszam do mnie : http://szatynkowadolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zwłaszcza na pomoście i z królikami.
    Zapraszam do nas - deterrasomnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten golden jest naprawdę duży!Goldenki i labradory są mniej-więcej tej samej wielkości!Mam klacz fryza i oba duże arabki schleicha;)I spora kolekcja!
    Pozdrówka i zaprosinki:
    http://horsemusiclife.blogspot.com/2014/05/hejo.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń