wtorek, 7 czerwca 2016

Photo Show,derki i więcej customów :)

Hej!


Ponieważ za dosłownie chwilę mam egzamin z angielskiego First Certificate (trzymajcie kciuki!) post pisany ekspresowo.

Pierwsza sprawa - mój mustang Frey malowany przez Dark Pegasus Studio KLIK zdobył tytuł Best in Show w Photo Show u Dorotheahh.

http://dorotheahhh.blogspot.com/2016/05/zwyciezcy-photo-show-model-konia-2016.html?m=1


Jestem zachwycona, wygrzebuję lepszy aparat i w wakacje szykuję nowe dioramy. Dziękuje Dorotheah za całą ciężką pracę!

Także inne moje konie zdobywały różne tytuły, zrobię wkrótce całą zakładkę na ich temat :)

Druga sprawa - zrobiłam parę nowych customów, trzy z nich są na sprzedaż. Zainteresowanych zapraszam na maila: wroblewskamag@gmail.com




Po trzecie - dostałam cudne dereczki z wymiany od Damaroy Farm




To tyle na dzisiaj, do zobaczenia w niedzielę na notkę (nie uwierzycie!) o Cavaliadzie!

Ehh, jeszcze nigdy nie czekałam na wakacje tak bardzo jak w III klasie gimnazjum...

PS. Pochodnia w wersji żywica nabiera właśnie kolorów :D

Pozdrawiam!



M.

9 komentarzy:

  1. Super. Derkiii! <3

    www.figurki-maja-dusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki wygranej! :) Customy bardzo ładne, czekam na konie kasztanowate :D Dereczki też fajne ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będę się szykowała niedługo na kasztana :)
      Derki to małe dzieła sztuki, podziwiam artystkę. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej! :) Derki są śliczne ^w^
    Pozdrawiam,
    ~Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki!
    a z customów to zrebaczek śliczny morze kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Customy są mega, a derki slodziutkie :)
    Trzymam kciuki, pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń