niedziela, 16 sierpnia 2015

Nadmorskie foty

Już zawsze pozostanę tym pierwszym, niezapomnianym koniem. Będę ci przypominał, jak to wszystko się zaczęło. I mimo tego, że masz mnie najdłużej, nigdy się mną nie znudzisz. A to wszystko dlatego, że jestem wyjątkowy i to dzięki mnie dalej dochodzą nowi. 




Witajcie kochani!

Wróciłam już tydzień temu z obozu konnego, jednak ciągle jestem trochę zajęta (między innymi znowu jeżdżę :P). Dzisiaj na szybko sesja, ale obiecuję wstawić dłuższy post już niedługo, w którym będzie opowiadanie i opis mojego nowego zestawu Schleich, a może nawet mój nieszczęsny custom.

Tymczasem zapraszam do oglądania :)



































Mam nadzieję, że sesja się podobała. Zdjęcia może nie były jakieś oryginalne, ale powinny wyglądać w miarę przyzwoicie. 

Jak na złość, kiedy akurat z kasą kiepsko, Breyer wypuszcza serię Best of British. Mam na oku już cztery modele - przede wszystkim Irish Draught, ale też Connemara Pony i zestaw Shire z corgi Classics. Oby przynajmniej Irish był dostępny w miarę dobrej cenie...

Do napisania! 





M.

13 komentarzy:

  1. Sato ma cudowną maść, ale ja jednak nie mogę się przekonać do prostokątnego pyska i nieco dziwnego ustawienia nóg xd.
    Zdjęcia śliczne, konie wyglądają jakby naprawdę sobie biegały po plaży ^^.
    Czekam na customa :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sato minie nigdy nie urzekł, szczerze, przez te foty dalej do mnie nie przemawia...
    Czekam na figurkę, po znęcaniu się nad nią c:
    Najfajniejsze fotki z łamaczem serc \(*.*)/
    Mi z Best Of British też się podoba Irish Draught tylko że nie wiadomo czy do mnie trafi, bo kiedy pisałam z ciocią, to jak narazie nie (mam nadzieję, że w następnym roku też będą dostępne). No ale pozostaje Connemara. Shire i Corgi też są fajne, ale skala robi swoje. No ok, skoro może będę mieć araba z Best in the show, bo tani (tylko, te paczadła takie "creepy"). W sumie, moje zdanie znasz na temat "Bob".
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia, HB wyszedł chyba najładniej :) Sato...No cóż, z jednej strony podoba mi się bardziej od Sama, z drugiej jednak nie mogę się na niego zdecydować xD No ale czas pokaże :P
    Z BOB również podobają mi się te modele, ale najbardziej Shire, którego chcialabym upolować :)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia piękne, jak wszystkie nad wodą ;> Ta nowa seria modeli Breyer nie przypadła mi do gustu... Zbieraj kasę :D Ja dostaję co tydzień 20 zł kieszonkowego czyli mam 80 miesięcznie :) Sam najlepszy! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, szczegónie ze źrebem :3
    Jeśli chodzi o nowe Breyer'y to najbardziej podoba mi się Connemara ^^
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze foty nad wodą ci wyszły. Najbardziej podobają mi się z Sato ;3.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    xblackstallionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sesja, ale widzę, że masz taki sam problem jak ja z ludźmi w kadrze, "krzywym" horyzontem i własnym cieniem nachodzącym na konia. Możesz też spróbować fotografować całkiem leżąc i oddalić się trochę od figurki, a dopiero potem przybliżyć. Ale to drobne sugestie ;)
    Świetne są zwłaszcza zdjęcia z Lipstick, bardzo realsityczne.
    U mnie nowy post -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, wszystkie uwagi mile widziane :)
      Niestety, podczas robienia tych zdjęć miałam kilka problemów :
      1. Wszędzie na plaży byli ludzie i po prostu zrobienie zdjęć bez dodatkowych osób w tle było niemal niemożliwe.
      2. Jak się dało to przycinałam zdjęcia, żeby tych ludzi nie było widać. Stąd jest dużo tego krzywego horyzontu :/
      3. Ten cień mnie zawsze wkurza, a wtedy mimo moich usilnych prób niestety kilka zdjęć wyszło razem z nim...
      No cóż, trzeba się dalej uczyć i fotografować więcej :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. No niestety, życie fotografa nie jest łatwe. Ale sesja i tak bardzo mi się podoba, jest naprawdę dobra :)

      Usuń
  8. Pogoda widzę bardzo ładna. :) Sesja może nie jest zaskakujaca, ale modele wyglądają realistycznie. Pzdr i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja :) Widzę, że pogoda wakacyjna dopisuje :) Tyle modeli obfotografowałaś, zajęły pewnie połowę bagażu ;D, jak wrócą do domu będą tęsknić za galopami po plaży.
    Pozdrawiam, www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) u mnie już za niedługo NN :) pozdrawiam :)http://schleichdoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotki ;3 zdjęcia Sato the best :D

    OdpowiedzUsuń