wtorek, 4 sierpnia 2015

Candy i klacz percheron

Na początku Candy.

1. Na blogu Rein Hollow Stables
Link do posta - klik

Baner:

2. Na blogu Lili's Stable 
Link do posta: klik 
Baner :



Mam niestety mocno ograniczony internet, wstawię więc tylko zdjęcia mojego najnowszego nabytku - klaczy percheron CollectA. Jeśli zaniedbuje Wasze blogi to przepraszam, postaram się później nadrobić. 












A to koń - muchomor (był konkurs na najlepsze przebranie i zajął drugie miejsce). Przebranie made by me and my friends :)


Pozdrawiam! 



M.


10 komentarzy:

  1. Klacz jest śliczna. Maść gdyby była jeszcze jasniejsza to by była dla mnie idealna ^^ Powodzonka w Candy :)
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaczka naprawdę ładniutka, z fajną pozą, ale jej pysk mnie dość skutecznie odstrasza :P.
    Muchomor genialny xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten model. Na razie zbieram na laptopa, więc nie mogę zbytnio kupować modeli. Bardzo kreatywne i fajne przebranie muchomora :)
    Pozdrawiam!

    red-horse-farm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klaczka bardzo ładna, gdyby jeszcze miała jabłka, to by było miód malina :D
    A muchomor wygląda super!
    Zapraszam do mnie:
    wolnosc-w-rzezbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten koń to nie przypadkiem Tenor z SKR?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna klacz, jeśli kupię kiedyś konie z tej firmy, ona na pewno znajdzie się w czołówce :)
    Świetny muchomor xD
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nabytku - bardzo ładny model, tylko te kopyta mnie odstraszają.
    Koń-muchomor uroczy, ucałuj ode mnie ^^
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w Candy :)
    Gratuluję klaczy :) Cudna jest, może kiedyś do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Perszeronka jest cudna,chyba sie na nia skusze.:D Powodzenia w Candy!:)

    OdpowiedzUsuń