środa, 3 czerwca 2015

Candy i kilka zdjęć :)

Hejka :)
Wróciłam dopiero co z Grecji i już wyjeżdżam na Mazury. Takie tam przedwczesne wakacje :)

Wzięłam znowu sporo modeli, na pewno będzie mnóstwo zdjęć. A teraz Candy, w których biorę udział.

Galopem przez życie







Wystarczy kliknąć na nazwę bloga i pojawia się post z Candy. 

Wybaczcie za krótki post, ale jestem padnięta. Na pewno niedługo pojawi się opowiadanie z ładnymi fotkami ;)
Tymczasem zostawiam tylko parę.



















Które zdjęcie najładniejsze? :)

Pozdrawiam! 





M.



9 komentarzy:

  1. Jedenaste i trzynaste od góry ;)
    Te zakochane Arabki wygladają CUDNIE :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w Candy!
    Zdjęcia cudne, szczególnie kózka i zakochane arabki.
    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ;)
    Mi się wszystkie zdjęcia podobają ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobało mi się przedostatnie, ale wszystkie ładne ;)
    Powodzenia w wszystkich candy :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też biorę udział w rozdaniach, życzę powodzenia :).
    Jakie cudne zdjęcia w cudnym słoneczku *-*!Nie potrafię wybrać najlepszego, ale Frankel, Bezwstydnik, koza i clydesdale (czy tam shire, whatever xd) to moi faworyci ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia wychodzą na tych plażach,skałach na tle morza... jak ja zazdroszczę takiej scenerii...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, fajnie 'współpracujesz' z zachodem słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu :P
    Kocham zachody słońca, a tym bardziejna Twoich prześlicznych fotkach :3
    U mnie ważna informacja- wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! :) Naprawdę mi się spodobały,a ja jestem bardzo wybredna:) Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń