sobota, 4 kwietnia 2015

Radosnych świąt!

Kochani, dzisiaj tak szybciutko. Chciałabym życzyć Wam rodzinnych, mile spędzonych świąt Wielkanocnych. Niech ten czas doda nam nieco nadziei i wiary we wszystko w naszym życiu.
Dzisiaj troszkę bazgrałam, oto efekty mojej pracy :






Rysowałam najprostszymi możliwymi technikami, zresztą miałam dość mało czasu (odrysowałam niestety Pogodynkę od monitora, inaczej bym się nie wyrobiła). 

Muszę się też pochwalić nowym plecakiem do szkoły (tak, wiem, że jest "inny", ale mi się taki spodobał - albo on albo żaden).  Jest duży - ma 33 litry i mnóstwo kieszonek (jest nawet taka trzymająca temperaturę) 





Na plecaku mamy las, skały, wodospad, niedźwiedzia, wilka i jelenia :)

No dobra, na koniach koniec macie okropną fotkę (oczy Wam wypłyną) z mojego dzisiejszego szaleństwa na huśtawce. Nie mogłam przestać się śmiać (nieważne dlaczego XD)




Jeszcze raz życzę wesołych świąt Wielkanocnych! 


Na razie! 





M.









9 komentarzy:

  1. Też życzę Ci wszystkiego najlepszego, grubego i bogatego gwiazdora oraz szczęśliwego nowego roku =D
    A na swoje zdjęcie nie narzekaj :-:
    Zdjęcie quniuf bardo fajniowe :>
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak to są "bazgroły" to ja jestem królowa Elżbieta ;p
    Jajko piękne a pierwszy rysunek jest fantastyczny ♥
    Pozdro!
    Strasznie fajne koniki i plecak genialny ;p Ja mam granatowy plecak, stary i brzydki, bez żadnych nadruków, ale go kocham ♥
    Miałam do wyboru z Nike, Adidasa ale wybrałam jego :D
    sage-servant1.blogspot.com <-- zapraszam, n/n!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki. Wesołych Świąt :D!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    mefistostable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunki świetne :D Pisanki zacne :3 Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodynka w roli zająca świetna ;).A prawdziwy zając tym bardziej :D!
    Plecak faktycznie ładny, nosiłabym :).
    Fajna mordka, co ty chcesz :P.A jak się człowiek uśmiecha, to tym ładniej wygląda ^^.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten UŚMIECH i ta huśtawka - tak trzymaj Madziu.
    Umieć się śmiać (nawet, gdy trudno) i umieć czasem zaszaleć - to naprawdę the best.
    ER

    OdpowiedzUsuń
  7. No, plecak ładny, ale duży, więc będzie trochę ciężki. Ale życie też jest ciężkie.
    Twoje pisanki i rysunki - maestria. Masz zdolności i dobrze rokujesz.
    Składam Tobie i wszystkim NAJLEPSZE ŻYCZENIA POŚWIĄTECZNE.
    Zazdrostek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rysunki :") Arab (?) najbardziej mi się spodobał. Jajko bardzo fajne końskie.
    Plecak cóż nie w moim typie, ale przyznam, że ładny :")
    Również życzę spóźnionych Wesołych Świąt Wielkanocnych i Smacznego Jajka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń